۸ سناریوی چالش بر انگیز


ads

۸ سناریوی چالش بر انگیز

با توجه به طبیعت متغیر روش‌های تعامل با مشتری خیلی راحت می‌توان دید که حوزه خدمات پشتیبانی می‌تواند از روش‌های جدید (که در ادامه توضیح داده خواهد شد) بهتر از سناریوهای رایج و غیر قابل انعطاف بهره ببرد. این حوزه جایی است که جواب‌های انعطاف پذیر می‌تواند نسبت به استفاده صرف از نرم‌افزار خیلی مفیدتر باشد. این جواب‌ها به کارشناسان اجازه می‌دهد تا به مشتریان در حالی در وضعیت نارضایتی قرار دارند، جواب‌های نرم‌تر و دوستانه‌تری بدهند. در ادامه روش‌های امتحان پس داده ای را مرور می‌کنیم که با کمک آنها می‌توان به مشتریان جواب‌های نرم‌تر و دوستانه‌تری داد.